spacer document image 1 spacer2
En leder som ser deg ….
Ønskedrøm eller virkelighet - Arbeidslivstelefonen får mange henvendelser fra medarbeidere som har noe å si om sin leder, hvordan denne personen er, og hvordan de skulle ønske at han eller hun var.

Alle har en oppfatning av hvordan en leder skal være, og det mange ønsker seg er en leder som ikke bare er der, men som er reellt tilstedeværende og ser sine medarbeidere.  
En leder som ser de ansatte for hvem de er, og som det også går å prate med, er en leder med gode egenskaper. 
Gode lederegenskaper handler nettopp om å se, fange opp situasjoner og lede medarbeiderne. En leders viktigste oppgave er å få sine medarbeidere til å lykkes. 
Når dette skjer har de fleste virksomheter også mulighet til å lykkes, og dermed nå sine mål skriver Arbeidslivstelefonen i sitt nyhetsbrev for februar.

 

Du kan lese hele denne saken i nyhetsbrevet for februar 2011 som du finner i linken under.

 

hms/mm.nsf/lupGraphics/Arbeidslivstelefonen - nyhetsbrev februar 2011.pdf/$file/Arbeidslivstelefonen - nyhetsbrev februar 2011.pdf